9 de gener del 2012

Ja començava a tenir mono d'escriure!! I es que ara feia dies que tenia pendent actualitzar el blog, entre entrenaments, competicions, concentracions, festes... no he donat abast!! amb lo que m'agrada a mí compartir bones activitats i batalletes!! Que amb aquest temps no han estat poques...

Ja estem ficats de plè en la temporada de competicions, i es que ja en portem tres, la primera aqui a casa, amb la Cronovallter, que aquest any va ser de gran nivell!! hi havia gent d'arreu que buscaven la neu igual que els vampirs a la sang!! jejeje!! si res... la va guanyar en Marc Pinsach, segon en Miguel Caballero i tercer jo mateix! va estar prou be l'arrencada... La segona ja teniem programat el Campionat d'Espanya de Cronoescalades, que es va disputar a l'Estacio de esqui de Portainé. Van Saltar xispes!! com pujava la gent... va ser molt curta i explosiva, no arrivava ni als 500 metres, tot plegat no m'afavoria gaire, pero vaig quedar 6è, per darrera de Kilian, pinsi, miquel, oscar i Nil. I despres de festes tornar a la carrega!! a cremar algun turro!! Cap a Les Angles a Correr la "traça catalana" una clàssica de reis, aquesta serà le que us relatare...

Normalment aquesta cursa es sinónim d'aixecar-se a quarts de cinc del mati, passar per davant del P3 i veure la gent sortint de festa... cami llarg i feixug amb les lleganyes als ulls per arribar de fosc al capcir i patir un fred inhumà fent l'escalfament... Pero aquest any ha sigut totalment diferent! Apartament per dormir al coll de la perche... sortida retrassada... temperatura agradable degut a la inversió tèrmica... si es que perdia tot l'encant!! jejeje. La cursa degut a les males condicions de neu es va veure modificada i es va fer tota per dins de bosc, amb una neu mes aviat dura que a trams es convertia en gel pur. Les caracteristiques ratoneres que oferia el recorregut d'entrada em beneficiaven, aixo sumat a les ganes de provar-me i veure el fruit de tant d'entrenament em feien tenir neguit per sortir i donar guerra des del primer metre!! Aixi va ser, i ja des de la sortida vaig posar un ritme fort que només va poder seguir el Joan Albòs, que a priori en pujades per pista es superior a mi, el duia ben enganxat a les cues dels esquis pero jo m'anava dient: "tranquil marc... afluixa... no li ensenyis les cartes encara..." això a priori sembla fàcil pero no!! sempre que es pot, Gas i endavant!! pero no em convenia marxar sol des de tant al principi i a mida que anavem pujant i el joan no m'ensenyava roda m'anava convençent a mi mateix que jo estava be. A dalt treiem les pells de foca junts, i només arrencar em poso a patinar amb força i veig que en joan ja no em seguia... començo a traçar revolts per dins del bosc!! estava delicat, sortien moltes clapes de glaç, i era molt perdedor ja que tot eren curves cegues i canvis de rasant! Vaig estar encertat, vaig baixar fluid i molt consentrat per no perdrem!! Arrio a baix i poso pells ràpid i just quant arrenco arriba el Joan! ja li he tret un 20 o 25 segons!! aixo vol dir que si m'ha d'atrapar pujant haurà d'apretar de valent!! començo a pujar sense perdre ritme i al cap d'una estona aprofito una clariana gran per mirar enrere, l'unic cop de tota la cursa... ;_) i veig que no se m'apropa, es llavors que veig clar que ho tinc tot de cara per guanyar i aixó em dona ales!! la sensació es boníssima!! vaig com un tiro i em permeto disfrutar de les dificultats que em vaig trobant pel cami, tampoc em permeto el luxe de relaxar-me perquè dins el bosc no tens referència visual i se't pot apareixer algu per darrere i quan ten dones compte ja pot ser massa tard. Sense més problemes Arribo a meta!! quina alegria!! guanyar sempre et retorna part del sacrifici en forma de recompensa emocional!!

Gran Dia d'esquí de muntanya!! bon ambient i riures!! tothom content i amb ganes d'emtrenar i millorar més!! Felicitar al Joan Albós segon i Jordi Palomares tercer. l'Ski Club camprodon amb els seus nous monos "discrets" van fer un paper "discret". Pau costa 6è, Pere Plana 8è, Met 9è i roger 25è. Els més jovenets El genis 1r sub 23 i Oriol Cardona i Joan Reyné primer i segon en Juniors!! Nanus!!! aquest any arrasarem!!!

La propera a Boí ja serà diferent!! saltaran xispes per veure qui son els millors de l'estat!! hi crec que hi serà tothom.... A donar guerra s'ha dit!!

Salut i Metrus!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada