13 de maig del 2010

A TRANKES I A BARRANKES

Jo ja donava per fet que despres de l'ultima cursa deixariem els esquis per agafar els pantalons curts i assolellar-nos un xic amb bicicleta... i ens ha sortit una primavera rebel! Un fred que pela, pluja cada dia i neu a muntanya! la cota en ple maig estava a casa meva a 1100m! i pensar que hem estat tot el novembre resant perquè ho fés i no hi havia collons... ni aixi m'he tornat a posar els esquis, ja feia dies que tenia en ment penjar-los a Verbier. Dit i fet!

Han sigut pocs els dies que ha fet bo, i no he tingut gaires oportunitats per fer una rutilla en condicions per estrenar la bici nova com es mereix. Pero segur que cau aviat, ho necessitem (els dos! jejejeje). Esquivant les tempestes hem anat sortint casi cada dia, una mica de MTB... una mica de RUNNING.... un xic de ROAD.... pero amb més pena k glòria, fisicament em trobo SÚPER be! pero el temps no ha acompanyat! m'han enganxat plogudes, ventades, nevades.... i com no... el catarro tambe s'ha afegit a la festa! "Al mal tiempo buena cara"!

Avui mentre entrenava pels cims d'Abella m'ha enganxat una tamborinada d'aiguaneu amb vent i calamarssa, res de l'altre món, i quant ja estava fora de la tampesta m'ha vingut al cap:
-Buff... aquesta ja l'hem passa't, que guapo que a sigut! ara... necessito bon temps ja! solet al mati per forte un bon entrenillo i al migdia estarracarme tranquilet a veure la muntanya del giro que aquet en "vino" amb els italians del Liquidgas tindrà feina... -

Tambe haig de dir que tantes hores de pluja han donat el seu fruit. Massa temps a internet i massa temps per rumiar i clar... jo ke volia agafar-me l'estiu amb "calma" ja m'he apuntat a tres carreres, de moment...

29 de Maig la "Cara amón" una cursa vertical a peu. http://caraamon.cat/

12 de Juny, la "Cuita el sol" una milla vertical amb molta història! http://www.cuitaelsol.org/

19 de Juliol l'Olla de Núria, una carrera espectacular, a casa i amb molt de nivell ja m'enteneu.... "$$$$" jejeje http://www.unioexcursionistavic.org/seccio/detall/34/cursa-olla-de-nuria-2010-informacio-addicional

Si res... Pas a Pas!

Salut!


2 comentaris:

  1. Marc, segueixo el teu blog, i disfruto molt. Soc el cap d´obra de les depuradores de Vilallonga de Ter, Molló, Ogassa, etc... Jo també aniré a la Cuita al Sol i a l´Olla de Nuria, a veure si ens coneixem d´una vegada....
    Si vols donar un cop d´ull al meu blog: http://qumli.blogspot.com
    Salut i km

    ResponElimina
  2. ei poma soc en toti dugues propostes, 27 de juny cursa de relleus, tre laghi tre refugi, i 4 juliol orobie sky raid, vinga anima´t i diga´m alguna cosa si t´ho pots muntar...

    ResponElimina