29 d’agost del 2010

TORNEM A ARRENCAR MOTORS

Si, per mi s'ha "acabat l'estiu", un punt d'inflexió important. Amb el gruix d'estiuejants un altre cop a la city de cop la vall es torna un lloc tranquil i sense tantes distraccions i més temps lliure les ganes d'entrenar augmenten exponencialment i el numero de projectes que tinc en ment tambe.

Dilluns primer dia de festa en tot el mes, això significa tornada a la "normalitat", treballar a les tardes i findes lliures! que ja tocava després d'un mes d'agost d'infart!!! el ritme ha sigut frenètic en tots els sentits, no es fàcil treballar en dos llocs a l'hora, entrenar i sortir a fer vida social, tot plegat encabir-ho en 24 h que te el dia durant un mes seguit sense parar te la seva gràcia.

per posar un exemple... mati, si m'he pogut aixecar d'hora, entrenillo d'horeta i mija corrent pels voltants de casa, dutxeta i cap a obriri la botiga (amb la fixed) que a les 10 ja m'espera sempre alguna bici amb la roda punxada... migdia si no m'he aixecat d'hora... penalitzacio! toca sortir a correr al pic del sol amb la calor. Si soc capaç ,menjo alguna coseta i altre cop a obriri la botiga (amb la fixed), a fer de mecànic i vendre quatre bambes només sortir, cap al bareto que ja m'esperen amb el percal muntat, cuinar... servir... en definitiva, "correr". Quant ja estant tots farts sopo una miqueta jo per agafar forces per acabar de recollir. I després de tot aixo en comptes de anar-me'n a dormir, cap als bars, terrassetes i discoteques... jejejeje! que no afluixi el ritme!

i aixo un dia rere l'altre.

Entremig hem fet alguna activitat ben parida perquè si, com anar a fer una pedaladeta nocturna aprofitant la llum de la lluna i una millor companya! i tambe la pedalada amb btt territori d'isadrs... que despres de moltíssim curro ha sortit tot rodó! amb dos paraules IM PRESSIONANTE!! jejejeje

Properament ja farem alguna activitat digne d'estar en aquest blog i alguna compe per treure carbonilla tambe caurà! perquè aixo d'escriure tonterietes d'aquestes no val gaire la pena...

Salut!!

3 comentaris:

  1. Artistaaaaa compta amb mi!!! Aquest mes i el vinent em sembla k fundirem bieles i bambes i tot el k es posi per davantttttttt!!!!!!

    WE ARE ON FIRE!

    ResponElimina
  2. jajajajajel comentari anterior i aket son pas de la Neus!!! jajajaajj sóC en BURGUESSSSSSSSSSSSSS!!!!
    JAJAJAJJAAJAJ K MÉS VOLDRIES K FOS LA MEU GERMANA EEHHHHHHHHHH

    ResponElimina
  3. Pometa,pometa!!! ja veus que tu treballant i jo de festa!!! je,je,je!!..ja s'em acaba!
    ara m'envien a Tossa de MAr, m'hauré de dedicar a l'immersió!
    Ja va bé fer vancances de l'esport, amb seny i el més important.... a disfrutar de la natura i de les bones sensacions.
    Molts records a la fàmili!!!

    ResponElimina