11 de maig del 2011

LA TEMPORADA EN NUMEROS

Aquest 30 d'abril, amb el Trofeo Mezzalama, una clàssica de clàssiques, com diria en pinsi... la "Paris-Roubaix" de l'esqui de muntanya, he tancat una temporada que califico de "bona", amb algunes victòries i bons resultats en el llarg de tota la temporada, he estat força regular i no he tingut cap percanç rellevant, tret de un virus que em va fastiguejar un xic en el punt clau de la temporada pero no em puc pas queixar.... aixo pel que fa al aspecte esportiu competitiu!! pel que fa a l'esqui a seques, el de veritat, he disfrutat de valent!!!!!! ha sigut un any força bo de neu, i jo he estat inspiradillo, amb lo que li sumem el meu regal de reis, la GoPro, que et fa donar un 110%.... ha resultat amb un munt de bones activitats de muntanya i bones competicions, amb els seus respectius viatges i celebracions, que he pogut compartir amb molt bons amics!! en Pinsi, en Kilian en Javi, la Mireia, en Manu, en Pau , en Periku, en Met en Roger, el meu germà, en Palo, la Tina, en Toti, en Gaston, en Sadurni, la Comet, la Naila, en Nil, l'Ares, en Genís, en Caballero, en Vendri, la Riba, en Wein, l'Arró, en Baró, en Serrutxo, en Casado, en Kiku, en David, en Petxu, en Vila, en Pep, en Carles i L'Anna, en Pei, en Richi, l'aleix, en Justin, en Cardona, l'oriol, l'Arnau, L'Argu, l'Izascun el Fermin... etc etc etc!! si n'he nomenat alguns per nomenar, segur k m'en deixo algun perque es ipossible nomenar-los tots!! pero a tota la FAMILIA DE L'ESQUI.... a tots i cada un, MIL GRÀCIES!!!!

La temporada en numeros:

-Inici 18/octubre/2010
-Final 30/abril/2011
-215900m de desnivell total (181630 amb esquis de muntanya)
-357 hores ( 253 d'esqui de muntanya )
-212 dies totals
-202 dies d'entreno ( 121 d'esqui,16 rollerski, 27 corrent, 38 amb bicicleta)
-10 dies de descans
-15 competicions
-5 esquis petats (2 partits, 3 cantos arrancats )
-1 zepo de gignoux petat

Tot aixo ho he fet combinant-ho amb la feina... que tinc la sort que es de tardes!! poder tenir els matins per fer el que més m'agrada es un luxe!! Tambe hi ha qui pensa que soc un vividor.... dons SI!!! No ens enganyem!! pero tot plegat tambe implica un gran sacrifici!! el desgast físic i mental es molt gran!! i no es gens fàcil mantenir la motivació per fer-ho tot plegat. De totes maneres estic molt orgullós de ser com soc i de fer el que faig.

Ara si que ja toca desconectar un xic de competicions, i gaudir de un merescut descans... pero de sortir a entrenar i treballar no que no pararem pas!! ara es quant més atrafegat vaig!!

Ens veiem per les muntanyes!!

Salut i Metrus!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada