30 d’agost del 2012

GORE-TEX® TRANSALPINE-RUN 2012

El dissabte dia 1 de Setembre Arranca la Transalpine Run, el company d'equip en Marc Pinsach alies Pinsi i l'Sponsor Dynafit. Tot plegat una mescla explosiva, que em farà donar en 200% de mi corrent pels alps.

Ja fa uns dies que tinc aquest gran repte al cap, de fet, aquest estiu moltes de les coses que he fet has sigut en previsió d'aquesta cursa. No és per menys, els numeros d'aquesta cursa en diuen molt d'ella. Els sentiments i pensaments vers a ella son molt confúsos per mi perquè mai he fet res d'aquest estil. Jo hi he posat cos i ànima per preparar-me tant fisica com mentalment per ella... Estic molt animat i aquest any he entrenat com mai, tambe tinc ja un vagatge en el món de la competició que em fa estar tranquil mentalment perquè em sento madur, pero l'incertesa de saber com respondre a tal esforç em fa plantejar una estratègia de "veure-les verir".

Aquest Estiu, sobretot l'agost, ha sigut molt dur, he tingut que treballar de valent, i he hagut de entrenar en hores intempestives per poder fer els kilometres necessaris, aixecant-me a quarts de sis del matí i anant a dormir a la una de la nit, estant un munt d'hores de peu i patint aquesta calor inusual. Dormir he dormit poc... molt poc, pero com tots els estius, pero amb alguna que altre diferència... en comptes de perdre hores de son per sortir de festa ho he fet per sortir a entrenar de matinada; la vida social en comptes de fer-la entre birres i cubates, la he fet entre infusions i aigües de vichi...; i la música... que us dire de la musica... n'he escoltat molta tambe!! pero en comptes de Pub i ballant a l'Ipod i suant... hehehe.  Tot plegat ha fet que aquest ultim més no hagi estat el més idoni per preparar la Transalpine pero jo hi he posat tota la força i la il·lusió que m'ha estat possible. Tambe dir que  M'ho he passat molt be gràcies al Fred frontal, un grup molt ben parit que surt als matins abans de treballar, sense ells no se si hagues tingut la motivació necessaria per fer aquest sobreesforç.. Sou COLLONUTS!!

Durant aquests dies intentare anar fent una mica d'escrit per tal que pogueu anar seguint l'evolució de l'equip per els Alps.

Que tinguem sort i disfrutem del que segur serà una experiència inoblidable.




LA CARRERA




ETAPES - PUEBLOS
  S'inicia amb equips de dos
 Ruhpolding (GER) – St. Johann (AUT)
  4 Categories
 St. Johann (AUT) – Kitzbühel (AUT)
  8 Díes
 Kitzbühel (AUT) – Neukirchen am Großvenediger (AUT)
  8 Etapes als Alps
 Neukirchen am Großvenediger (AUT) – Prettau/Ahrntal (AUT)
  8 Ciutats
 Prettau/Ahrntal (ITA) - Sand in Taufers (ITA)
  3 Paísos
 Sand in Taufers (ITA) – St. Vigil (ITA)
   320 KM
 St. Vigil (ITA) – Niederdorf im Pustertal (ITA)
  30.000 meters acumulats
 Niederdorf im Pustertal (ITA) – Sexten (ITA)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada